Op en top Belgisch merk met felle kleuren

Ice-Watch nog steeds razend populair

Open zondagen op 11 en 18 december 2017
Auteur: 
Redactie
< >

Ice-Watch is als Belgisch merk tien jaar geleden gelanceerd door Jean-Pierre Lutgen. Ondertussen is dit horlogemerk uitgegroeid tot een vaste, internationale waarde met wereldwijd vestiging in meer dan 110 landen.

Een stad als Antwerpen mocht niet ontbreken, het was zelfs één van de pioneers om een flagship store te openen. Katy Tensen, telg uit de bekende juweliersfamilie, heeft een passie voor horloges en staat dagelijks met een grote glimlach in de zaak. Combineer hierbij de unieke look van het product, en je begrijpt waarom ze de klanten telkens bedient met een persoonlijke service.

Naast het aanbod naar consumenten, werd ook Ice-Watch B2B gelanceerd - en dit exclusief in Antwerpen.

Ice-Watch B2B: de gepersonaliseerde Ice-Watch voor bedrijven

Interessante voorwaarden voor bedrijven Verschillende mogelijkheden tot personalisatie:

Vanaf 10 horloges

  • personalisatie van de loop
  • gepersonaliseerde verpakking

Vanaf 480 horloges

  • personalisatie van de wijzerplaat met het bedrijfslogo
  • verschillende kleurencombinaties mogelijk in de bestaande Ice-Watch kleuren
  • gepersonaliseerde verpakking

Vanaf 960 horloges

  • personalisatie van de wijzerplaat
  • met het bedrijfslogo
  • elke kleurencombinatie mogelijk
  • in de RAL-kleuren van het bedrijf
  • Gepersonaliseerde verpakking

exclusief via Ice-Watch Store Antwerpen – Katy Tensen

ps: we zijn benieuwd hoe de klanten gaan reageren bij het ontvangen van hun Ice-Watch, in het filmpje hieronder kan je een 'unboxing' moment mee ervaren.

Katy Tensen, zaakvoerder Ice-Watch Store antwerpen
Links